جودی آلبا

جودی آلبای مهار نشدنی

جودی آلبا

جودی آلبای مهار نشدنی

جودی آلبای مهار نشدنی

گوشت قرمز و کندو

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۲ ب.ظ

گوشت قرمز و کندو

واکنش های آلرژیک به استفراغ و درد عضلات شکمی به کندی و آنافیلاکسی پس از یک ستاره یک ستاره به نام Amblyomma americanum رخ می دهد، که می تواند منجر به مشکل در تنفس و گاهی اوقات مرگ شود. بر خلاف بسیاری از آلرژی های غذایی، علائم حساسیت به گوشت قرمز پس از نیشگون گرفتن از این نوع 3 تا 6 ساعت پس از مصرف گوشت، و بیشتر آنها در نیمه شب رخ می دهد. اغلب افراد دشوار برای شناخت ارتباط بین یک ستاره ی یک ستاره و احساس گوشت قرمز می باشند. موارد این حساسیت غیرمعمول ابتدا در دانشگاه ویرجینیا شناسایی و پس از آن ثبت شد. ارین مک گینتی، پزشک متخصص اطفال و بزرگسالان در نیوهمپشایر، نیویورک، گفت که او چندین بار این احساسات را هر هفته دیده است، گفت که نیش زدن این منطقه یک مشکل بزرگ است. من مدت ها تلاش کرده ام تا آگاهی عمومی در این زمینه را افزایش دهم، اما بسیاری از مردم هنوز نمی توانند آن را باور کنند.
گوشت قرمز و یبوست

یبوست، یکی از علائم هضم ناکافی غذا در بدن، سبب تیره شدن و از دست دادن اشتها برای سلول های پوست می شود. در همین حال، حذف گوشت قرمز کمک می کند تا اندام های بهتر مانند کبد و کلیه که مسئول فیلتر کردن ضایعات هستند عمل کند.
گوشت قرمز و درد معده

افراد مبتلا به زخم معده باید از خوردن گوشت قرمز اجتناب کنند. گوشت قرمز غنی از چربی و پروتئین است و نیاز به زمان بیشتری برای هضم دارد. از آنجایی که گوشت قرمز طولانی تر در معده می ماند، اسید بیشتر برای هضم آزاد می شود. اسید بیشتر در معده می تواند باعث افزایش معده و افزایش علائم زخم معده شود. گوشت قرمز حتی ممکن است پوشش داخلی داخل روده را ضعیف کند، که بر روند گوارش اثر می گذارد. بر این اساس، از خوردن گوشت قرمز اجتناب کنید تا زخم معده به طور کامل بهبود نیافته باشد. به یاد داشته باشید که گوشت قرمز تنها منبع پروتئین نیست. شما می توانید پروتئین خود را از منابع دیگر مانند مرغ، گوشت بوقلمون یا گوشت ماهی تامین کنید. همیشه به یاد داشته باشید پوست مرغ چرب قبل از خوردن آن را از بین ببرید.
گوشت قرمز و چربی خون

با توجه به تحقیقات، گوشت قرمز دارای سطح بالایی از چربی های خطرناک است که می تواند منجر به سطح خون و سخت شدن دیواره های رگ ها و شریان ها شود. با توجه به این مسدود شدن و تنگی شریان ها، بیماری های مختلف قلبی عروقی ایجاد می شود. کارشناسان توصیه می کنند اگر می خواهید قبل از پخت و پز یا کباب کردن گوشت قرمز مصرف کنید، مطمئن شوید که اجزای چربی تا آنجا که ممکن است گرفته شود.

  • محسن مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی